Subject: Seadusemuudatus tervisetõendi muutmiseks
From: "Sotsiaalministeerium" <[email-masked]>
To: "SM Info"
Date: Fri, 17 May 2024 07:54:28 +0300

Sisestuse kuupäev R, 17/05/2024 - 07:54

Sisestaja: Anonüümne

Sisestatud veebivormi info:

Esitaja nimi
Heili Piilberg

Eelistatud suhtluskanal
E-post

Esitaja e-post
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Pealkiri
Seadusemuudatus tervisetõendi muutmiseks

Küsimuse või ettepaneku sisu
Olen Põhja-Eesti Regionaalhaigla taastusravikeskuse 
tegevusterapeut-koordinaator. Oleme taastusravikeskuses juurutamas 
sõidukijuhtimisoskuste hindamist erinevate terviseseisundite järgselt. 
Koostöös Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli tegevusteraapia õppetooliga viime 
sügisel läbi rakendusuuringu, mille käigus tahame teada saada, kuidas ja kas 
perearstid ning erinevad taastusravi spetsialistid hindavad oma patsientide 
sõidukijuhtimisega seotud oskusi.
Uudistest (N: Seadusemuudatuse järgi saaks ohtliku autojuhi tervisetõendi 
peatada automaatselt | Eesti | ERR )on läbi käinud, et valmimas on 
seadusemuudatus, mille järgi saaks ohtliku juhi tervisetõendi peatada 
automaatselt. Kas meil oleks ka võimalik selle seadusemuudatuse kavaga 
tutvuda? See oleks meie rakendusuuringu läbiviimisele suureks kasuks, sest 
uuringus me lähtume hetkel kehtivast seadusandlusest, aga kui seadus 
lähiajal muutub, siis võib olla peame ka mõnd oma rakendusuuringu punkti 
muutma.